رقص ضد انقلاب برای خارجی ها / نمی خواهم مذاکره کنم – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ضد انقلاب و گروهک منافقین از حوادث اصفهان سوء استفاده کرده اند، اظهار داشت: این افراد بدانند که نتیجه ای نخواهند گرفت و مردم پاسخ قاطعی به آنها نشان خواهند داد.

وی افزود: مطالبات کشاورزان روشن است و خواستار حل مشکل آب هستند تا بتوانند به فعالیت های کشاورزی خود بپردازند و از آن درآمد کسب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط جریان ضدانقلاب همواره فضا را به سمت دیگری سوق داده و باعث می شود که مردم به خواسته خود نرسند. البته مردم ما آگاه هستند، فریب این افراد را نمی خورند و به طور دقیق آنها را شناسایی و نمایندگی می کنند.

کوثری در خصوص ارتباط این اتفاقات با مذاکرات هسته ای پیش رو تصریح کرد: منافقین و جریان ضدانقلاب تلاش می کنند بگویند در ایران امنیت وجود ندارد و در این شرایط مذاکرات معنا ندارد و نباید انجام شود. او مشتاقانه منتظر آن است رقص برای خارجی ها استکبار جهانی و صهیونیست هستند.

وی تاکید کرد: عناصر ضدانقلاب همواره در تلاش هستند تا اهداف شوم خود را دنبال کنند در حالی که مطالبات کشاورزان روشن است و دولت با برنامه ریزی به این موضوع رسیدگی می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و جریان ضدانقلاب از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مدام پارو می زدند تا به کشور ما ضربه بزنند و اکنون فکر می کنند می توانند کاری انجام دهند اما قطعاً هیچ جا نرو.

کوثری با بیان اینکه ضدانقلاب در صدد ناامید کردن مردم و درگیر کردن دولت در یکسری مشکلات است، گفت: دشمنان بدانند که ما دولت و مسئولان هوشیار داریم و قطعا این توطئه خنثی خواهد شد. نمی تواند کار اساسی کشور را انجام دهد. و عاملان اصلی حوادث اصفهان دستگیر می شوند. علاوه بر این، مشکل آب در نقاط مختلف کشور با منطق بسیار خوبی حل می شود و بار دیگر دست دشمن و ضدانقلاب به روی همه باز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید