داور اشتباه کرد/ گل نساجی اشتباه بود – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر جواد نکونام در نشست خبری جمعه شب تیمش با تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه گلی که زدیم صد در صد اشتباه بود و داور اشتباه کرد چون حریف مدافع ما را شکست و ما گل دادیم. وی افزود: بیژن حیدری امروز تصمیم بدی گرفت و نقطه تاریک این دیدار بود.

وی عنوان کرد که حیدری روی دروازه نساجی خطای 100 درصدی و پنالتی داشت .مبا وی افزود: یک گل جمع کردیم که قطعا اشتباه بود، دو پنالتی هم نگرفتیم و در این دیدار یک گل و یک اشتباه نتیجه را برمی گرداند.

نکونام گفت: در بازی امروز نتوانستیم برنده شویم. یکی از عوامل بازدارنده داور بود. با توجه به صحنه های حذفی، دو صحنه 100 درصد پنالتی و گل اشتباهی که جمع کردیم، داور مانع از بردن ما شد. ما اصلا به حریف فرصت ندادیم. تیم ما خوب بازی کرد. خیر میدانم چگونه روی گل نساجی اشتباه نکنیم؟

سرمربی فولاد خوزستان افزود: می دانستیم که در چه نقطه ای می توانیم به تیم میهمان ضربه بزنیم و برنامه کاملی برای پیروزی در این دیدار داشتیم. در نیمه اول می توانستیم بازی را 2 بر 0 انجام دهیم، اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم .لر تیم نساجی هم یکی دو واکنش داشت.

وی گفت: امروز به اندازه بازی با تراکتور بدشانس بودیم و روز پیروزی ما نبود. ما شرایط را به وجود آوردیم و بازی را در اختیار داشتیم و خوب بازی کردیم، اما نساجی به تساوی رسید و به آرزوی عزت رسید. البته واقعیت این است که آنها خوب بازی کردند.

نکونام درباره بازیکنان غایب تیمش گفت: ما موسی هستیم. یولیبالی ما یک را از دست دادیم .مبا ما با تلاش فراوان این را به این بازی رساندیم و امیدواریم یولیبالی و بازیکنان دیگر را به مسابقات دیگر ببریم اما شرایط تیم ما از نظر مصدومیت اصلا خوب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید