تسلیت فرمانده کل ارتش به رییس دفتر سیاسی حماس



امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی شهادت فرزندان و نوادگان اسماعیل هنیه رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ.
برادر ارجمند آقای اسماعیل هنیه ، رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی – حماس
 سَلَامٌ عَلَیْکُمْ بِمَا صَبَرْتُمْ

بار دیگر عجز و درماندگی رژیم سفاک صهیونیستی در مواجهه و رویارویی مستقیم با رزمندگان جبهه مقاومت، نقاب از چهره پلید این دشمن بشریت برداشت.
ذلت و ننگ ابدی بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت و حمایت های ناجوانمردانه خود، زمینه ساز خوی وحشی گری های این رژیم نامشروع شده اند.
شهادت فرزندان و نوادگان حضرتعالی موجب تالم خاطر اینجانب و رزمندگان جبهه حق در جغرافیای گسترده ایستادگی در برابر ظلم و ستم شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با مبارزان جبهه مقاومت و مردم شجاع غزه و تسلیت فقدان آن عزیزان به جنابعالی، از پروردگار متعال برای شهدای عزیز، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجرجزیل مسئلت می‌نمایم.

بدون تردید و با اعتقاد راسخ به تحقق وعده حق تعالی، خون پاک فرزندان معصوم، کودکان و زنان بی پناه، سرداران و فرماندهان رشید به ثمر خواهد نشست و در آینده ای نزدیک شاهد نابودی رژیم کودک کش صهیونیست و پیروزی جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف و سرزمین های اشغالی خواهیم بود.
 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید