اگر قهرمان نیستیم به ما هم بگو! خبرگزاری مهر ایران و اخبار سراسر جهان


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مجید صدری پس از بازی پرسپولیس مقابل هواداران گفت: بحث ما الان تکرار اشتباهات داوران است که مرتب امتیاز ما را از بین می برند. ما تعداد امتیازاتی را که در این فصل از دست دادیم به دلیل اشتباهات داوران از دست دادیم. هر بار نامه نوشتیم، اما هیاهو نکردیم که فضای داوری تیره نشود، اما این وضعیت که مدام تکرار می شود، دیگر قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: وضعیت داوری چگونه است؟ گل های سالم ما را قبول ندارند. خطای پنالتی حریف را نادیده می گیرند، به بازیکنان ما تذکر می دهند و حواسشان را پرت می کنند. آیا این اولین گلی بود که حریف به اشتباه وارد دروازه پرسپولیس شد؟ دفعه قبل آنها باگ روی پخش کننده ما ندیدند. آیا مهاجم حریف را نمی بینند که دستش را یک متر دراز کرده است؟ 9 هفته از لیگ می گذرد، حداقل 8 اشتباه جدی داوران به ضرر ما بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای عزیزی خاد به این وضعیت فکر می کرد. نظر مسئولین قضات در مورد ارزیابی. این را به این دلیل می گوییم که معتقدیم این اتفاقات همیشگی که لیگ را به سمت و سوی خاصی سوق می دهد، به نظر این اساتید نیست. اگر پرسپولیس به هیچ وجه قهرمان نیست به ما اطلاع دهید. اگر هزینه رهایی از فشارهای غیرفوتبالی از سوی برخی ارزش دارد که پرسپولیس برنده نشود، حداقل به ما بگویید. اگر نه، به این وضعیت نگاه کنید. آیا می توان به طور مرتب چنین اشتباهاتی را علیه ما مرتکب شد که به دلیل آن امتیاز از دست بدهیم؟

صدری در خاتمه افزود: باشگاه قطعا پیگیری خواهد کرد و به نظر می رسد اگر نشانه هایی وجود نداشته باشد که ترتیب تیم ها در پایان فصل بر اساس شایستگی آنها باشد نه توانایی و اشتباه، باید این اقدامات را گسترش دهیم. “

دیدگاهتان را بنویسید