ایران امروز قدرتمندترین کشور منطقه است – خبرگزاری مهر ایران و اخبار سراسر جهان


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به خطرات دشمن داخلی و فیزیکی گفت: آیا ما برای نفس می جنگیم؟ آمار و آیا شرح خاصی از خطرات درونی مانند دنیاطلبی و دنیاطلبی و سایر گناهان باز کرده ایم؟

وی افزود: تاکید قرآن کریم این است که خود را مسلح کنیم و برای خطرات داخلی که قیامت ما را تهدید می کند آماده شویم.

خطیب از نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه بر اساس فرمایش قرآن کریم اگر استعداد و توانایی داریم باید دست بالا را داشته باشیم. در عوض آمریکا و اسرائیل و منافقین گفتند دشمن داشته باشید .باثت و بدی های آنها ما را حساس کرده است، به همین دلیل است که کشور ما به یک صنعت نظامی عظیم دست یافته است که با آنها مقابله کرده است که امروز قدرتمندترین کشور منطقه است.

حجت الاسلام صدیقی تاکید کرد: ایران امروز در جهان جایگاهی دارد که هیچ کشوری جرات حمله به آن را ندارد.

وی ادامه داد: تقوی ابتدا به مبارزه با دشمن داخلی می پردازد و سپس به مبارزه با دشمن خارجی می پردازد که همیشه باید انجام شود. در این زمینه آماده شدن.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: مسئولان مردمی دارند که ملتی هستند قربانی و صبر هیچکس در تاریخ مانند ایران نیست.

حجت الاسلام صدیقی گفت: ما و همه مسئولان باید به این ملت احترام بگذاریم و همان اعتقادی که امام داشتند به این ملت داشته باشیم که مردم ولی نعمتان ما هستند.

وی ادامه داد: سازمان ها و وزارتخانه های دولتی مردم را تحقیر نکنند. نگذارید آدمی شخصیت جلوی میز قاضی را حس کند یا در مسئولین و شهرداری ها بترسد که مردم دلخور نشوند و نشنوند و حرفی نزنند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: اینکه خداوند فرمود ما انسان ها را گرامی داشتیم به این معنا نیست که علما و نماز شب را گرامی داشتیم، بلکه انسان ها را گرامی داشتیم، خداوند انسان ها را عزت داد، پس همه باید به یکدیگر احترام بگذارند. دولت باید متعلق به مردم باشد و مردم از دولت مقابل توجه.

حجت الاسلام صدیقی افزود: مذاکرات در دولت سیزدهم پیامی برای بیگانگان و پیامی برای خودی ها دارد و اینکه دولت انقلابی و مردمی و ولایی قصد همکاری با همه کشورهای جهان را دارد. مربوط و برای تعامل عاقلانه با عزت تلاش کنید، اما این مذاکرات آنها با رکورد قبلی تفاوت دارند که در آن فقط وام می دادند، انتقاد می کردند و می گذاشتند.

وی افزود: با وجود این همه صبوری، طرف های مقابل نامتعادل بودند، یعنی مذاکرات برد-برد نبود بلکه برد- باخت بود.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: این مذاکرات بر مذاکرات نه اما مذاکرات همه تحریم های سرکوبگرانه ای را که استکبار جهانی در تمام این مدت بر کشور ما تحمیل کرده است، لغو کنید.

حجت الاسلام صدیقی افزود: آمریکا در مقاطع مختلف، مخصوصا در زمان ترامپ علیه جمهوری اسلامی توطئه کردند. اولین مورد، وزارت خزانه داری آمریکا بود که خود را برای آنچه «تحریم های شکننده» می نامید، آماده می کرد.

وی افزود: دوم اینکه این وزارت خارجه آمریکا بود که باعث شد دولت ها مدام به کشورهای مختلف سفر کنند وحشت زده آنها با ما معامله نمی کنند. سوم سیا بود که از اول انقلاب تا امروز سعی در بدنامی مردم دارد.

خطیب تهران در نماز جمعه گفت: آنها می خواستند ایران را تحت این فشارهای اقتصادی و تحریم های بین المللی منزوی کنند و ایران در قحطی و نابسامانی باشد و علیه نظام و انقلاب خود و خانواده هایشان قیام کنند. پدر، خواهر و برادر خواهند مرد.

حجت الاسلام صدیقی افزود: این سه گام را آمریکایی ها با جدیت انجام دادند، اما ملاحظه کردید که این تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه، بصیرت، استقامت و پایداری مردم و همچنین پیوند ناگسستنی مردم با نظام، آنها را منفعل کرده اند. ، شکست خورده اند و هرگز به اهداف خود نرسیده اند.”

خطیب نماز جمعه تهران گفت: به جرات می توانم بگویم واردات ما در 8 ماه گذشته 38 درصد افزایش داشته است. صادرات ما نیز 42 درصد افزایش یافت و فروش نفت ما با وجود همه فشارها و تهدیدها. رو در رو توسعه.

حجت الاسلام صدیقی تاکید کرد: در این مرحله مطمئن شوید که ملت و دولت زیر لوای ولایت صدا و سیما داشته باشند. اسپانسر یکدیگر هستند انشاالله ما این مرحله را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید