ماجرای ساخت ورزشگاه در عراق با موافقت فدراسیون فوتبال ایران – خبرگزاری مهر | ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درخواست تجدید نظر داد ایجاد استادیوم ها غیر استاندارد وی در ایران گفت: فوتبال ایران به 10 ورزشگاه به بزرگی دیزل تبریز نیاز دارد که دارای چمن خوب، سکوی خوب و امکانات مناسب و همچنین چمن خوب باشد. هزینه ساخت ورزشگاهی مانند بنیان دیزل زیر 100 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: از سازمان ها و ارگان هایی مانند شرکت توسعه می خواهیم که در ساخت چنین ورزشگاه هایی ورود کنند و اجازه دهند سازمان های لیگ و فدراسیون در کنار آنها باشند. متاسفانه برای شهرهایی که اصلا فوتبال ندارند استادیوم می سازند و هزینه های نگهداری هم بالا می رود.

مهدی به خاطره ای از فعالیت خود در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: یک بار فدراسیون فوتبال قرارداد ساخت ورزشگاه را داد و گفته شد دبیر کل شما آن را سفارش دادید حرف ساخت ورزشگاه در عراق را تایید کرد انجام دادن. پرسیدم که آیا در عراق استادیوم وجود دارد؟ چرا باید تایید کنم؟ آن شخص پاسخ داد: من یک پیمانکار ایرانی هستم که در مناقصه ساخت ورزشگاه در عراق برنده شدم و عراقی ها تاکید کردند. در فدراسیون کشور شما (ایران) باید آن را تایید کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت که آنها پیمانکار هستند مجبور شد از فدراسیون بودند کشور او تاییدیه بگیرید اما ما در ایران ورزشگاه می سازیم اما نه سازمان لیگ خبر دارد و نه فدراسیون فوتبال.

دیدگاهتان را بنویسید