هشدار سرمربی پرسپولیس به دربی/ تنش در راه است! خبرگزاری مهر ایران و اخبار سراسر جهان


به گزارش خبرنگار مهر افشین پیروانی، با اشاره به دیدار روز شنبه استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: پیروزی در دربی برای ما همانقدر که برای آنها (استقلال) مهم است، مهم است. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: یکی دو مصدوم داریم. 24 ساعت مانده به مسابقه. بذار ببینم. ما جایگزین های خوبی داریم که سعی می کنند بهترین عملکرد را ارائه دهند.

جانشین وی در تشریح غیبت یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تاکید کرد: خبرنگاران ناامید نباشند. گل محمدی 48 ساعت مریض بود و زیر سرم افتاد. گل محمدی آبریزش بینی دارد. دوبار آزمایش داد ولی خداروشکر کرونا نداره. او تمام تلاش خود را می کند تا به بازی فردا راه پیدا کند، زیرا یکی از ارکان اصلی تیم است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: باور کنید گل محمدی بیمار بود. وقتی مطهری به نشست خبری می آید نشان می دهد که برای جامعه احترام قائل است.

هوادارانی که در برنامه «ورزش و مردم» صحبت می کردند درباره احتمال تکرار اتفاقات پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان و جنگ تبلیغات محیطی نیز گفتند: امروز در جلسه هماهنگی قبل از بازی با استقلال گفتم هیچ چیز مثل مسجد سلیمان نیست. نفت باید به زودی تیم را به ورزشگاه منتقل کنیم و بازیکنان گرم شوند و آن اتفاقات تکرار شود. رئیس فدراسیون فوتبال باید به عنوان یک پدر و یک بزرگتر وارد این موضوع شود.

وی ادامه داد: الان سازمان لیگ می گوید من تبلیغ کننده هستم. نماینده باشگاه استقلال می گوید خودمان نشست خبری برگزار می کنیم و گفت فردا میزبان هستیم. تنش در پیش است. از رئیس فدراسیون می خواهم بیاید و تصمیم بگیرد.

سرمربی پرسپولیس درباره برگزاری نشست خبری با فرهاد مجیدی در هتل نیز گفت: قانون می گوید میزبان با هیات فوتبال نشست خبری برگزار کند اما آیا امروز اتفاق افتاده که حریف ما خودش نشست خبری برگزار کند؟ آیا فردا برای ما تنش و ذخایر ندارید؟ حالا هواداران ما منتظرند و می گویند چرا این مجوز به تیم حریف داده شده اما شما نمی کنید. اتفاقات یکی دو هفته اخیر اصلا زیبا نیست.

دیدگاهتان را بنویسید